maandag 25 oktober 2021

Picnic Pals

Had laatst al 2 schommelkaart met vellum gemaakt vond het zo’n leuk effect geven, dus nog maar eentje gemaakt. De diertjes zijn lekker samen aan het picknicken, kan nog mooi even voordat het nog kouder wordt. Moet er zelf niet aan denken, vindt het nu al veel te koud. Heb mijn bedsloffen en elektrische dekens alweer tevoorschijn gehaald. Gelukkig liggen de katten veel tegen me aan of op me, heb ik zo weer extra warme kruikjes.

Altijd zo jaloers op hoe lekker de katten kunnen liggen. Hier is Stanley ook weer ver in droomland.


Gebruikte materialen:

My Favorite Things : Picnic Pals
Distress Oxide: Verschillende Kleuren 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

12 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid op je mooie kaartje, Christa.
    Wat een leuke foto van Stanley.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wateen leuke kaart weer... Ik heb gewoon zin om erbij te zitten.

    Ah wat een genot om naar te kijken, hoe hij zich thuisvoelt bij je...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi schommelkaartje met het gezellige tafereeltje
    wat kan de poes slapen zeg
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super card for our AG/Vintage theme at Allsorts this week, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing this delightful scenic rocker card with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Christa!! Heel goed gelukt. Tof he om zo door uitdagingen leuke dingen te ontdekken en vaker te maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. ik ben jaloers op je kat. Lijkt me heerlijk om zo lekker te slapen en verder niets te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje Christa en wat heb je een mooie kat, fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaar is ook erg mooi, en heerlijk ontspannend om je dieren zo te zien, ik kan er ook uren naar kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi kaartje maakte je…prachtig!
    Ik vind er ook niks aan hoor. Katten houden ook van lekker warm dus ze blijven wel bij je liggen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje is het Christa. Dat was een leuke uitdaging he, met dat vellum. Inderdaad echt eentje om te onthouden.
    En Stanley ligt daar lekker bij je.
    Het wordt weer wat warmer weer, zag ik. Maar de koude maanden komen er wel weer aan natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sweet and lovely card.
    Thank you for sharing at Allsorts 💌m

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart met dit leuke model!
    Wat een mooie kat en heerlijk dat ze zo lekker komen knuffelen! Ik heb nog even terug gekeken op je blog en je hebt veel moois geplaatst de laatste dagen. Top!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa