zaterdag 20 februari 2021

A little note

Laatst belandde ik in de topnotering van Mijn Hobbyhonk Challenges. Daarom mag ik nu gastdesigner zijn voor de nieuwe challenge. Mijn eerste keer dat ik gastdesigner mag zijn, een enorme eer.
Dit keer willen ze graag een mannenkaart zien. Soms best wel lastig om een kaart te maken voor mannen. Maar denk dat het me toch weer aardig is gelukt.



Gebruikte materialen:

Snijmal gitaar: geen idee welk merk
Studiolight: Paperpad Woodland Winter
Lawn Fawn: A little note line border

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


 

9 opmerkingen:

  1. helemaal geslaagd hoor ! leuke kaart
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mannenkaart! Mooie kleuren heb je gekozen. Gefeliciteerd ook met je winnende kaart bij Girlz Creative Crafts! (zag ik net voorbijkomen).
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke mannenkaart! Mannenkaarten vind ik vreselijk lastig en ik vraag me ook altijd af of die mannen een kaart wel waarderen! Het is jou prima gelukt die mannenkaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig hier op je blog beland Christa en wil gelijk even zeggen dat je een TOP kaartje hebt gemakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt deze muzikale mannenkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je gastdesignerschap! :) Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt met de gitaar! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd zo leuk om GDT te mogen zijn.
    En je kaartje is ook mooi geworden.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je GD mocht zijn.
    Je hebt een toffe mannenkaart gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa