donderdag 25 februari 2021

Grumpy without you

Dit keer aan slag gegaan met een van mijn katten stempels. Deze stempel doet me altijd denken aan onze kat. Kan af en toe precies zo chagrijnig kijken of eigenlijk vaak. Vooral als die net wakker is geworden.
Een vriendin had een keer een kaart gezien met deze stempel en vond ze zo leuk. Nu een andere versie voor haar gemaakt. Met stempels die in dezelfde set zitten de achtergrond gemaakt.

Met deze kaart doe ik ook mee aan de challenge van Foamtastische Creaties op Facebook. Ze hebben net hun eerste challenge georganiseerd, helaas doen er nog niet zoveel mee. Dus als je nog wat te doen zoekt ga daar eens kijken. Je kan nog tot het einde van de maand meedoen en anders begint er op 1 maart weer een nieuwe challenge.





Gebruikte materialen:

C.C.Design: Cutie Cats
Carlijn Design: Verticale banners


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


 

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje die kat en de tekst love it. En wat een mooie kat heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha hoe leuk je kaart en dan je eigen kat echt precies hetzelfde.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahaha wat een superleuke stempel zo leuk hoe je de achtergrond erbij hebt gemaakt met de bijpassende stempeltjes
    leuk dat ie lijkt op je eigen poes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de kat zo na te maken!! En tof ook dat eigengemaakte achtergrondpapier.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die kat kijkt precies zo als je eigen kat!
    Super grappig! Leuke achtergrond! Ik heb geen facebook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die foto van jullie eigen kat er bij. Lijkt sprekend!
    Mooie kaart. Leuk met al die stempeltjes op de achtergrond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastische kaart! Ik ben weg van je kattenstempel, maar jullie eigen kat mag er ook zijn. Wat een knapperd!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa