donderdag 4 februari 2021

Ruitjes

Bij Knutsels en Kadootjes is er een hele leuke nieuwe challenge begonnen. Ze willen graag ruitjes zien op de kaart. Had er direct zin in toen ik de challenge zag en ook een super leuke prijs. Toen ik met mijn kaart aan de gang ging had ik het wel een beetje moeilijk. Dacht dat ik wel een ruitjes snijmal had of iets met ruitjes. Moest flink zoeken, gelukkig heb ik papier gevonden met ruitjes erop. Uit het papier nog weer wat ruitjes geknipt en die op het frame van de kaart verwerkt, komen zo de ruitjes nog extra goed uit.


Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Joyful Giraffe
Clearly Besotted: Frame it
Action: Designpapier 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




15 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje heb je gemaakt! Die giraf is te gek! EN het ruitjespapier op de achtergrond, helemaal goed! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K
    Ik ontdek net dat de Robot weer op bezoek is. Twaalf uur later dan normaal. Vannacht even probleemloos bij iedereen kunnen reageren, maar nu is weer jammer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje zo leuk met de ruitjes de giraf super gaaf, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje !!!!
    Zo leuk met de grote giraffe.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje met het lieve girafje leuk de uitgeknipte ruitjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! De giraf springt er echt uit voor mij, maar de designpapier is ook heel erg leuk.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een super lief kaartje! Leuk met al die vrolijke ruitjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awww what a cute card! Love the gorgeous giraffe and colours. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig met die grote giraf ! Je condoleancekaartjes zijn ook heel mooi geworden ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very sweet card with the Giraffe, many thanks for joining in with our 'Four Legged Friends' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fun and fabulous animal card!
    Thank you for sharing at Allsorts,
    welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart ziet er heel feestelijk uit! Wat zijn wij freubelaarsters toch vindingrijk. Mooi gedaan met die uitgeknipte ruitjes. Net confetti.
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superlief kaartje Christa , fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart bedankt voor je deelname aan de ruitjes challenge van K&K.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa