woensdag 17 februari 2021

Eline’s Huiswerk

 Deze kaart heb ik gemaakt voor de uitdaging van Eline Pellinkhof op Instagram: Eline’s huiswerk. Ze wil graag kaarten zien met het thema " sneeuw en ijs ". Vroeger had ik altijd een hekel aan school en huiswerk. Maar dat keer vond ik het huiswerk helemaal niet erg om te maken, heb er zelfs van genoten. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.    

Uiteindelijk gaat Eline een aantal kaarten bespreken, ben heel benieuwd wat de juf van mijn huiswerk vindt. 



Gebruikte materialen:

Marianne Design: Eline’s Penguin COL1416,

Eline's Iglo and mountain COL1417,

Eline’s Beach Fun COL1484,

Sleutels CR1435

Clearly Besotted: Got Your Back

Action: Designpapier


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




9 opmerkingen:

  1. Hoi wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze leuk met de iglo en ook een kleine sleutel heeft de pinguïn schattig Christa, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd je kaart! Nou ik heb hetzelfde als jouw hoor, maar ja dit is dan ook onze hobby en school toen niet hihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk huiswerk. Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij kan de juf hier alleen maar positief commentaar op hebben!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leukerd is dit. Zo origineel voor een nieuw huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat is jou kaart gaaf zeg! Ik ben echt benieuwd wat je juf ervan zegt. haha. De iglo staat ook nog op mijn lijstje, want hij is zo leuk! Ook nog verder gekeken, genieten van al dat moois. En wat lief van Angela dat ze jou dat schaartje stuurt, en als het dan bevalt is helemaal geweldig. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij een tien en een plakplaatje voor je huiswerk! Heel leuk geworden. Wat een origineel idee, de iglo voor een verhuiskaartje!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your card, it's so fun. thanks for entering our challenge at Creative Inspirations and good luck Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa