woensdag 10 februari 2021

Love always wins

 Een tijdje geleden kreeg ik van mijn man een heel mooi pakketje met allemaal leuke knutsel spullen. Zo ontzettend lief. Er zat ook een heel mooi papier blok in. Toen ik het blok door bladderde viel mijn oog direct op het papier van de kaart van vandaag. Moest aan mijn tic tac toe snijmal denken past er perfect bij. Kwamen elke keer andere projecten tussendoor en nu eindelijk ermee aan de slag gegaan.




Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Tic Tac Toe , 
X’S & O’S
Action: Designpapier 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

15 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk gedaan Christa, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe kaart, Christa. De envelop ziet er ook leuk uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a striking design in the bold colours, many thanks for joining in with our 'Love is....' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje wat een leuke mal is de tic tac toe, en leuk dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaartje...heel leuk papier ook!
    Ik kende de mal niet...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent goed verwend door je man.
    Super leuke kaart heb je gemaakt met het papier en de mal erop.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en wat leuk die envelop erbij! Je hebt een lieve man!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful design! Thank you for joining us this week at Allsorts Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Stuur je die voor Valentijnsdag naar je man?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enig! Heel mooi papier en zo leuk met die stans en de tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts, welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful Valentines day card! Thanks for playing at CRAFT-alnica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card! Thanks for playing at CRAFT-alnica
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card. Thank You for joining us at Craft-alnica. Goga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa