zaterdag 20 februari 2021

You’re the perfect couple

 Dit kaartje gemaakt voor de challenge van Create a Smile. Had net mijn bestelling binnen met een nieuwe stempel en een stencil kon ik die direct gebruiken voor deze challenge.

Had ook wat inkt kussentjes van versafine besteld. Kreeg de vraag van vriendinnen waarom hun stempel afdrukken nooit zo mooi en gedetailleerd waren. Had daar eerder ook last van totdat ik deze inkt gebruikte. Is wel mijn favoriet, zou geen ander merk meer willen. Hopelijk zijn ze ook net ze enthousiast.






Gebruikte materialen:

Create a Smile: Friends & Couples
Stencil Splotch


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




9 opmerkingen:

  1. Superleuk deze kaart!
    Ik vind deze inkt ook super fijn.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met je nieuwe stempeltjes ik gebruik ook versafine hele fijne inkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje .....
    Je jebt een mooie aankoop gedaan en daar ga je vast nog veel plezier aan beleven.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such cuties ! Thank you for playing along with Create a smile challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So adorable! I love the soft color of the stenciling too, perfect for the moodboard 😍 Thank you for playing along with the Create a Smile challenge! 💗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your card it’s so sweet thank you so much for playing along with the Create a Smile challenge
    Vic

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh how cute the both are 😀 your colors perfect matches with the Moodboard 😀 thanks for playing along with us at the create a smile challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh such a great card! Thank you for playing along with our current Create a smile challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa