vrijdag 12 februari 2021

Ruitjes #2

Kon het niet laten om toch nog een kaart te maken voor de challenge van knutsels en kadootjes. Had de ruitjes smaak helemaal te pakken. Vorig keer zo moeilijk gedaan om ruitjes te vinden en nu kwam ik dit mooie ruitjes papier tegen toen ik met een andere kaart bezig was. Altijd zo als je iets niet meer zoekt dan vind je het.


Gebruikte materialen:

Marianne Design - Eline’s Mole COL1488, 
Eline Words EC0147 
Action: Designpapier 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is dit Christa, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje.
    Bij mij ligt de mol ook te wachten op een plekje op een kaart ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh deze is te schattig een geweldig kaartje met het ruitjes papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is hij leuk! Enig papiertje ook met de mooie ruitjes.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Molletje het blijft een leukerd, ik vond je kaartje mooi door z'n eenvoud. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Søtt kort.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute card <3
    Thanks for joining us at Scrappelyst.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa