maandag 1 februari 2021

The purrfect couple

Zondag werd ik wakker met zo’n leuk bericht een van mijn kaarten is gekozen als winnaar bij de 4-season challenge. Zo blij mee.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor vrienden van ons, ze zijn alweer 30 jaar getrouwd. Daar wou ik wel iets moois voor maken. Ze is dol op katten en helaas kunnen ze zelf geen katten hebben. Moest het wel een kaartje met katten worden. Betrap me er altijd wel op dat als ik een kaartje maak voor een stel dat ik dan toch meer rekening houdt met de vrouw. Meestal waarderen vrouwen toch meer de kaartjes.


Gebruikte materialen:

Lawn Fawn: meow you doin,
 toadally awesome.
Mama Elephant: Fish Tank

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

6 opmerkingen:

  1. Superschattig kaartje en proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de poesjes, Christa! Leuk dat je me gaat volgen. Je had een vraagje gesteld, Het is geen randje aan mijn kaart. Ik heb de ticketmal van StudioLight gebruikt. Ik denk SL99. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really lovely background and some really super dies, lovely background too. Thank you for joining our 'Four legged friends' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very sweet and fun creation, thanks so much for joining in with our 'Four Legged Friends' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet and lovely couple and scene, great card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A lovely card, the cats are very sweet, great colouring too. Thanks for joining our Animal Antic challenge at Creative Inspirations and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa