dinsdag 16 februari 2021

MD: challenge 265

 Toen ik de nieuwe challenge van Marianne Design zag dacht ik dat ik niet mee kon doen had helemaal geen stencils. Maar laatst zag ik bij een website van Crea Studio  een heleboel artikelen van Marianne Design met korting. Kon me niet beheersen, heb een paar mooie dingen gekocht die al een tijdje op mijn lijstje stonden. Dus ook de boom stencil. Vond het wel een heel gedoe om de boom goed in elkaar te krijgen. Toch best veel werk. Maar dan heb je wel wat. 




Gebruikte materialen:

Marianne Design: Treehouse By Marleen PS8073,

Eline’s Hamster COL1489,

Eline’s Baby Bunny COL1463,

COL1454 Eline's kitten 

Action: Designpapier


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

13 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje gemaakt met de mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heb je zeker wat! Je boom met de diertjes is prachtig geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt met de boom!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat issie leuk geworden de boomstam met het gezellige huishouden van de verschillende beestjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Christa.
    Bedankt dat je een volger bent geworden van mij, ik ga je ook volgen, super leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje.
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beatuiful card! Love the design and the sweet characters are so cute. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattige boomstam.
    Super leuk dat je mee doen met onze “stencil” challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is wat werk maar dan heb je wel een hele leuke kaart Christa
    Wat gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was het werk dubbel en dwars waard! Ziet er heel mooi uit.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je creatie is supergaaf Christa, tof dat je toch mee kon doen,
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. meteen even op de site gekeken maar helaas al uitverkocht

      Verwijderen
  12. Nou dat 'gedoe' heeft je wel een leuke kaart opgeleverd
    Bedankt voor het meedoen met onze “stencil” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa