vrijdag 12 februari 2021

Get well soon

Op de Challenge blog van Hobbyhonk willen ze graag paperpiecing zien. Had laatste al een kaartje daarvoor gemaakt met een stempel van de Pure Innocence lijn van My Favorite Things. Die stempels lenen zich perfect voor deze techniek. Dit keer weer een stempel uit die serie, het is alweer een beterschapskaartje geworden daar kan je niet genoeg van op voorraad hebben.


Had het er laatst over dat ik zo moeite heb met knippen. Bedankt voor jullie reacties en het meedenken. Kreeg dit schaartje opgestuurd door Angela, heel erg bedankt daarvoor. Dit is de perfect oplossing voor me. Was wel even wennen maar wat werkt het goed, zo blij ermee.



Gebruikte materialen: 

My Favorite Things: Bed Rest,

Get Well Soon Circle Frame

Action: Designpapier


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

mijnhobbyhonkchallenges: paperpiecing

craftyhazelnutspatternedpaper


 


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de stempel
    Fijn dat je je kunt behelpen met het nieuwe schaartje, scheelt een hoop kracht
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige paperpiece kaart Christa!
    Dank je wel voor je 2e inzending en heel veel succes!
    Ben blij dat ik je voort kon helpen 😘

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa