zondag 14 februari 2021

Sterkte

Laatst liet ik al een kaartje zien die ik in opdracht had gemaakt voor een vriendin. Deze kaart had ik ook nog voor haar gemaakt. Altijd wel fijn als je een opdracht krijgt en ze je gewoon lekker vrij laten. Heb ook wel eens opdrachten gekregen en moet je precies maken wat ze willen. En dan is het bijna niet te maken of helemaal mijn stijl niet. Ook besloten dat ik dat soort opdrachten niet meer doe, heb er dan helemaal geen plezier meer in.


 Gebruikte materialen:

Designpapier: Action 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

do allkreatives: #50

craftyhazelnutspatternedpaper



11 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Christa altijd fijn als je een opdracht krijgt en ze je redelijk vrij laten in je creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat snap ik helemaal Christa, dan wordt het zo moeten en voelt je hobby niet meer als ontspanning. Je sterkte kaart is heel mooi geworden, er gaat rust vanuit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi sterkte kaartje! Het moet inderdaad wel leuk blijven als je een kaartje in opdracht maakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie en stijlvolle kaart!.
    Kaarten maken in opdracht moet wel leuk blijven dus heel goed dat je grenzen stelt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en stijlvol.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is heel mooi. Opdrachten moeten niet te veeleisend zijn, dan is er idd niets aan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi geworden! En inderdaad, als je de vrije hand hebt is het wel makkelijker.
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Wat is dit prachtig papier voor zo'n kaart!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    *GDT* The Crafting Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. this is really nice! Love the background paper

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa