zondag 21 februari 2021

Een bloemetje voor jou.

Een tijdje geleden had ik op Facebook bij Craft Sensation een prijs gewonnen met deze kaart.
Had ik helemaal niet verwacht was de eerste keer dat ik meedeed. En wat een geweldig prijs heb ik gewonnen. Postbode kwam met een enorm groot en zwaar pakket aanzetten. Zo blij ermee echt enorm verwend. Lukt me zelf niet meer om naar de action toe te gaan en nu kwam de action zelfs bij met thuis. Echt luxe. Dit kaartje gemaakt met design papier uit het pakket.






En Shelby was helemaal blij met de doos.


Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Piggy Pebbles
Action: Designpapier 
Nuvo Drops



 

6 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is echt een megapakket! Daar zul je veel uurtjes knutselplezier van hebben. Je kaartje is lief en het biggetje een schatje!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, en wat een mooi pakket Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooi dp papier en wat een schattig varkentje staat er op je kaart.
    mooi pakket heb je gewonnen en de poes ook blij met de doos
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Ja die sturen enorme pakketten...weet dat nog uit mijn DT tijd daar. En nu komt het super uit, Action bij je aan de deur en de kat ook weer blij hahaah
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card! Love the image and the papers are gorgeous. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa