woensdag 3 februari 2021

Lang en gelukkig getrouwd!

 Zag een leuke challenge waar gevraagd werd op je kaart te versieren met meerdere stempels. Met mijn stempels een achtergrond gemaakt. Heb het met grijze inkt gestempeld zodat de tekst minder hard lijkt. Daarna mochten mijn zwanen eindelijk weer op een kaart verschijnen.


Gebruikte materialen:

Marianne Design - Eline’s Zwaan COL1478,
Huwelijk wensen CS0998
Action: Designpapier


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging

kaartjes inspiratie challenges: 150 feest

craftyhazelnutspatternedpaper

simonsaysstampblog: Monday

cinspirations

simonsaysstampblog

12 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, Christa! Ik denk dat het een heel goed idee is geweest om de tekst in het grijs te stempelen, het klopt zo precies.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie kaart. Leuk idee zoveel verschillende teksten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfect mooi kaart, het gestempelde staat zo leuk bij de zwanen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart.
    Goed idee om de tekst met grijs te stempelen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk met de gestempelde achtergrond
    de zwaantjes zijn ook zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart. Ik vind het leuk dat iedereen weer wat anders van de tutorial maakt. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, deze challenge zag ik ook en lijkt me heel leuk om te doen. Misschien dat ik er vrijdag tijd voor heb.... Jouw kaart is zo lief. Bij je titel moest ik meteen aan mezelf denken (40 jaar verkering)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, I love the swans. Thanks for joining us at Creative Inspirations challenge and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stempelkaart Christa. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gelukt met die gestempelde achtergrond. Leuk met de zwanen ervoor ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pretty card. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa